YakaladınYakaladın.Com'dan 3 Kişiye Harika Hediye

http://eniyimarka.blogspot.com/2010/07/yakaladnyakaladncomdan-3-kisiye-harika.html

TV DE SATILAN PEDEGG ve 18 PARÇA PİLLİ
MANİKÜR SETİ
3 Katılımcımıza Hediye..

Biraz ürünü tanıyalım..



TV DE SATILAN PEDEGG ve 18 PARÇA PİLLİ MANİKÜR SETİ
Bugünkü yazıyı özellikle ben yazmak istedim. Çünkü bu ürünü nasıl bulup koyduğumuzu açıklamak istedim.
Çok sevdiğim bir kullanıcımız Tomris hanım birgün telefon etti. O çok pozitif neşeli sesiyle '' yasemin hanımcım pilli manikür aleti bulabilirmisiniz'' dedi bundan 10-15 gün önce. Ama özellikle şunu belirteyim bu ürünü bulmak çokta kolay olmadı.Hatta neredeyse bende araştırırken öğrendim ki bu ürün kara borsa gibi bir şey olmuş. Ama neyse biz bu ürünü bulduk hemde sıkı bir
pazarlık ederek komik bir rakamla sizlere sunmayı da başardık. Vallahi artık ben şaşırıyorum. Herşeyin bir kolayı çıkıyor. Sizlere daha öncede sunduğumuz ürünleri incelediğimde hep değişik, orjinal, kaliteli ve hayatımızı bir nebze olsun kolaylaştıran ürünler. Tabiki sizlere böyle hizmet vermekten gurur duyuyoruz.
Şimdi düşünüyorum; bu ürüne sahip olan bir insan niye sırf manikür , pedikür için kuaföre zaman harcasın. Zaten yoğun çalışan insanlarız. Güzelim hafta sonumuzda hem kuaföre zaman ayırıyoruz hemde manikürcü kızın bize vereceği randevü saatine kendimizi ayarlıyoruz.
Yani bir maniküre saatlerimizi harcıyoruz. Zor iş gerçekten. Pilli manikür aletiyle 10 dakikada işlem tamam. 10 ayrı başlığı ile manikür veya pedikürünüzü istediğiniz sertlik veya yumuşaklıkta ayarlayabilirsiniz. Bu harika ürünü bugün için kaçırmayın derim...


Ürünle beraber gönderilecekler

2 tane ped egg
10 tane manikür- pedikür değişebilir başlığı
1 adet törpü


Şimdi bu güzel ürüne sahip olacak 3 Kişiyi Arıyoruz...

Yapmanız Gerekenler..

Yapmanız gerekenler;İzleyicimiz olmanız,
Facebook Hayran Sayfasına BURADAN Katılmanız,
Siteye BURADAN üye olmanız,
Bu kampanyayı sitenizde yada facebook'ta duyurmanız,
Ve bu postun altına yorum bırakmanız gerekmektedir..


http://www.yakaladinyakaladin.com/ ' a katkılarından dolayı teşekkür ederiz.. 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder