27 Kasım 2010 Cumartesi

Hediye Çekilişi

Yeni açtım blogumu bilindiği üzere..Açılışına özel, açtığım ayda bitmeden böyle bi etkinlik düzenlemek istedim.Birazda renk gelsin dedim:)Çoğunuz biliyorsunuzdur zaten katılım şartlarını..

Yorum bırakmak..
İzleyicim olmak..
Ve blogunuz varsa duyurmak..

Seçtiğim ürünlerden bahsediym birazda;


Escape makyaj seti; içinde rengarenk farlar,rujlar,allıklar,ışıltılı ve normal pudra ve kapatıcı var.Böyle setlerin tabiki en cazip bölümleri, farları..Bi iki kez denendi sadece, farlarının yapısı özelliklede kalıcılığı harika, rujlarının renkleri çok güzel karıştırılabilme özelliği mevcut, bir allığının rengine bakmıştım elimde,rengi çok güzel ama yapıları hakkında bi fikrim yok kullanmadım.Yalnız kapağı  yaramaz yeğenim sayesinde çıktı, bilmiyorum yapılabilirmi:(

Avon solutions night perfect tone; cildi günden güne aydınlatacağını iddia eden bi krem..Bu seriden kullanan tanıdıklarım memnunlar..

Clinique perfectly real fondöten; 18 numara ismi shade,orta renklerde ne açık ne koyu.Rengi uymadı bana maalesef, bi iki kez denendi sadece..

Dior Nude fondöten; 20 ml. lik tester bu ürün.İçinde ne kadar var bilmiyorum ama 10 ml.den fazla olduğu kesin.Normal boyu zaten 30 ml:)Yani uzun süre gider ve ürünü denemek isteyenlerede fırsat olur diye düşündüm..Malum, popüler bi fondöten ve hak ediyor bunu gerçekten.Rengi 21 numara,açık bi ton.

Avon solutions renkli nemlendirici; rengi bi harika açık tonda ama sanki her cilt rengine uyum sağlayabilen ürünlerden buda,yapısı sürümü herşeyi güzel bence,spf 15 ayrıca.

Rimmel 3 in 1 shimmer; bu üründe baya meşhur aslında, forumdan duyup merak edip almıştım.Bikaç kez denedim ve cidden güzel bi ürün, ışıltılı yapıda 3 renk var içinde.Biri normal ten renginde,biri bronzer şeklinde biride aydınlatıcı olarak kullanılabilecek açık bi renk.Her şekilde kullanılabilecek bi ürün.Dilimli bi şekli var ama biraz bozuldu maalesef,yine yeğenim yüzünden:(

 Avon el kremi; yeni bahsettim bu üründen daha zaten.Harika!

Avon topuk yumuşatıcı krem; kullanan tanıdıklarım çok memnun ama ben bu konuda biraz üşengecim:(

Clinique sheer-matte pudra;101 numara rengi.Bu renk sonradan çıkmıştı.Hemen hemen her renk cilde uyum sağlayabilecek cinsten bir pudra, duruşu kalitesi tartışılmaz bence clinique in zaten:)Ürün tester olduğundan,kabı şeffaf.Bi iki kez denedim,tam boy kendisi.

Pastel matlaştırıcı jel; bunuda bir yada iki kez denedim sanırım.Benim burnum çok yağlı, azalttı ama yok etmedi tabiki, kullanmayı unutuyorum bide bu tarz makyaj altı ürünleri niyeyse:)Ama ürünün fanı çok bildiğim kadarıyla, benim gibi yağ fışkıran değilde normal bir karma ciltte çok daha iyi sonuçlar elde edileceğini düşünüyorum.

Birde rengini çok sevdiğim ve yeni aldığım makyaj çantası var:)

Umarım beğenmişsinizdir...Az kişi olduğundan şansı yüksek katılanların:)Bol şans diliyorum yinede..

Son katılım tarihi; 27 Aralık.Benim için özel bi tarih bu, o yüzden diğer yazdığım tarihi değiştirdim..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder