25 Kasım 2010 Perşembe

37numara.com la harika bir kampanyayla karşınızdayım








YENİ YILA YENİ AYAKKABILARLA MERHABA DEME ZAMANI:-))



merhaba arkadaşlar süper ötesi bir kampanyayla karşınızdayım.
çoğunuzun ismini duyduğu

SOSYETE AYAKKABICISI (http://www.37numara.com/) firması ile harika bir kampanya ya başlıyoruz

size markaların spotu
olan bir site keşfettim tüm ayakkabı ihtiyacınızı karşılayabileceğiniz
2000 e yakın model var
ve tanıtmak adına 30
tl lik hediye çeki anlaşması yaptım sizin adınıza
en kısa zamanda sevdiklerinizle
de paylaşmanızı tavsiye ederim
çizme,bot,abiye,topuklu&platform,babet,terlik,sandalet,spor ve twigy
istediğiniz her modelde ve uygun fiyatlarda ayakkabılara sahip olabilirsiniz.daha da önemlisi ürünlerin hepsi kaliteli ve her yerde göremeyeceğiniz modellerden oluşmaktadır.ben siteden bazı beğendiklerimi sizlerle burada paylaştım sizler de zevkinize uygun harika modellerle karşılaşacaksınız.
bu kampanyayı gerçekleştirme fırsatını bana sunan oktay beye hepimiz adına teşekkür ediyorum
evet gelelim kampanyamıza
kampanyamız 15 gün sürecektir ve kampanya bitiminde 1 şanslı izleyicim 30 tl. hediye çekine sahip olacak
bunun için yapmanız gerekenler:
1.bloğumun izleyicisi ve facebook gurubuma katılmak http://www.facebook.com/group.php?gid=131097983580640
2.siteye üye olmak http://www.37numara.com
4. en az bir ürüne yorum yapıp linkini ad soyad ve iletişim bilgilerinizi bu postun altına bırakmak
5.kampanyayı blog yada facebook ta duyurmak ve linkinizi buraya bırakmak
kampanya bitiş tarihi(11 aralık)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder