29 Kasım 2010 Pazartesi

İlk Hediye Etkinliğim

Blog dünyasına girdiğimden beri hergün yeni şeyler görüyor, öğreniyor ve öğrendiklerimi büyük bir keyifle uyguluyorum. Blogger arkadaşların düzenledikleri çeşitli hediye etkinliklerine katılmaktan ve çekilişte kazanan şanslılardan olma umudunu yaşamaktan ise büyük keyif alıyorum.
Şimdi ise ben de bir çekiliş yaparak bu heyecanı sizlerle paylaşmak istiyorum.

Çekiliş için yapmanız gerekenler çok basit;
1-İzleyicim olmanız,
2-Blogunuzda çekilişimden bahsetmeniz, (Facebook ya da twitter kullanmıyorum o yüzden sadece blogunuzda yayınlamalısınız.)
3-Sizinle iletişime geçebilmem için mail adresinizi yorumunuzda bırakmanız.

Hepsi bu kadar. 1 kişinin kazanacağı çekilişte kargo ücreti bana ait. Hediye kısmına gelince çok fazla seçeneğim var ve henüz tam olarak karar veremedim. O yüzden sürpriz olsun diyebiliyorum şimdilik.

Son katılım tarihi 31 Aralık
Herkese bol şans :))

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder