Balpötüşü...........Tresan İle Yepyeni Bir Kampanya..



Tresan firması yetkilisi Serdar Bey az evvel bana bir mail attı ve beni çok mutlu etti.Yeni bir ürünleri var ve bunun tanıtım aşamasına benide dahil etmek istedi.Bende elbette bu güzel öneriyi hemen kabul ettim ve duyurumu sıcağı sıcağına yapmak istedim.




Kampanya şartlarımız ise şöyle,
-Facebook’ta “ASAM TÜRKİYE” sayfasına üye olmak.Sayfada eklenmiş olan“Özlerinde Doğallık Var  TRESAN-KRAUTERHOF” adlı resmi paylaşmak ve resime kendinizi etiketlemek.
-www.asamturkiye.com   anasayfasında   ve   www.tresan.com sitesinde "tresan" başlığına girildiğinde  bulunan “F” (facebook’ta paylaş) ikonuna tıklayıp kendi Facebook hesaplarınızda siteleri paylaşmak.
-Varsa bloglarınızda kampanya duyurusunu yapmak
-İzleyicim olmak
-Duyuru ve site paylaşımlarınızın linklerini ad-soyad ile birlikte yorum kısmına yazmak.
-Kampanyamız 8 Ekim 00.00 da bitiyor.Herkese bol şans..


Kampanya da verilecek hediyeler;

TRESAN Normal/Kuru yada Yağlı Isırgan Otu Şampuan 300 ml + KRAUTERHOF Kırmızı Asma Yaprağı Kremi 100 ml,set olarak iki kişiye verilecektir.Hediye sayısı,bloga ait izleyici sayısıyla doğru orantılı olarak artacaktır.Her 100 izleyici bir set demektir.200 izleyici 2 set,300 izleyici 3 set...bu şekilde gidecektir.Böyle bir düzletme yaptı firma yani bu ne demek oluyor izleyicim olunuz bolca:)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder