Alışveriş Dellysi :)

Yeni Blogger Bendenizden Hediye Var:)

      Evet başlangıç seviyesinde blogger olarak tanımlanabilecek bir şahsiyet olarak, küçücük ufacık bir hediye organizasyonuna girişeyim dedim:)
      Sizler için ufak tefek hediyeler seçtim, 100. izleyici hediye organizasyonu yapmak istiyordum ama baktım 100 izleyiciye ulaşmak hayli vakit alacak gibi, şimdi ona hazırlık olsun diye nacizhane bir şeyler hediye etmek istedim.





Bourjois Volume Clubbing Mascara,Black(11ml): Bu ürün hacim verme özelliği ön planda olan bir maskara,siyah renk. Kendim için almıştım ama denemedim bile.









Hobby Buğday Özlü Krem(250 ml):  Bu kremi ben de çok severek kullanıyorum. Bir tane de hediye kampanyam için aldım:)





Maybelline Affinitone Allık, 57 Peach: Bu allık şeftali tonu , yanında aplikatörü var. Ben sadece bir kez denedim (kendi fırçamla) daha pigmentli allıkları sevdiğim için bunu hiç kullanmadım.




Çanta için allık,pudra fırçası: Bu kullanışlı fırçadan bende de var.Kapağını kapatıp çantanızda taşımanız için. Bunu da sizler için aldım.










L'Oreal Bare Naturale allık, 486 Pinched Pink: L'Oreal in minerak makyaj serisinin allığı . Çok hoş bir pembe.(gül kurusu).
L'Oreal Bare Naturale soft-focus mineral finish: L'Oreal in minerak makyaj serisinin , makyajı sonlandırmak ve sabitlemek için kullanılan ürünü. L'Oreal in bu iki ürünü de hiç kullanılmadı, küçük görünüyorlar ama tam boy her ikisi de.


Hediyeleri isterim diyorsanız yapmanız gerekenler de şunlar:
1) Sağda bulunan izleyiciler kısmından blogumu izlemeye almanız.
2) Eğer sizin de bir blogunuz varsa bu hediye  postumu blogunuzda yayınlamanız, ve yayınladığınız postun url'si ile birlikte bu posta yorum bırakmanız.
    Eğer blogunuz yoksa da facebook sayfanızda kampanyayı duyurup, beni izlemeye aldığınıza ve hediyeleri istediğinize dair bir yorum bırakmanız.(Google hesabınız yoksa ad soyad ve e-mail bilgilerinizi de paylaşmalısınız)

    Kazananı belirleme şeklim de şöyle olacak. Hayatımda şu an açıklamayacağım ve çok önemli yeri olan bir sayı var , o sayıya x diyelim. Bu posta x'inci yorumu bırakan lady hediyeleri de kazanacak.
    Cuma gecesine kadar sürecek bu hediye kampanyası. Cuma gecesi (15 Ekim) 00.00 da kazananı açıklayacağım:)
Kazanan kişiyle sonra mailleşip iletişim bilgilerini alırım.
    Haydi ladies iş başına:)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder