http://birdemliksohbet.blogspot.com/2010/10/suprizim-neymis.html?spref=fb

Suprizim Neymiş....


Sevgili dostlar çoğunuzun merakla beklediği suprizime geldik bugün...
Bildiğiniz gibi geçtiğimiz haftalarda YONCA gıda ile ortak bir çalışmamız oldu .
Oraya gelen misafirlerimize ufak ikramlarımız oldu .Gelemeyen yada  İstanbul dışında olan bir çok arkadaşımız vardı..
Düşündüm taşındım .Siz değerli izleyicilerime  hediye paketi  yollamak istedim.
YONCA gıda sağolsun beni kırmadılar ve siz değerli izleyicilerime hediye paketi  yollamaya karar verdik ..
Yapacağımız kura da 3 şanslı izleyicimiz YONCA hediye paketi kazanacaktır.
Nasıl suprizimi beğendinizmi ??
Hadi bakalım merakla bekliyorum 3 şanslı izleyicim kim olacak....
Yapmanız gereken ;

  • Aşağıda bulunan basın  bültenini sitenizde yayınlamak ,(Siteden yazıyı alamayan arkadaşlar mail adreslerini yazmaları yeterli olacaktır ben kendilerine mail atacağım.)
  • Yapmış olduğumuz bu etkinliği sitenizde duyurmanız,,
  • Bu kampanyanın Yonca gıda ve birdemliksohbet tarafından yapıldığını yazmak ,
  • Yonca gıda ve birdemliksohbet sitelerine link vermek, 
  • Yan tarafta izle yazan kısımdan İzleyici olmak  
  • Basın bültenini yayınladığınıza dair bu yazının altına yorum yazmak ve linkini bırakmak
  • Facebookta yapılan yayınlan bu etkinlik için geçerli DEĞİLDİR.
  • LÜTFEN YAYINLADIKTAN SONRA BANA YORUM YAZMAYI UNUTMAYIN BU YAZI ALTINA YOKSA SİZLERİ ÇEKİLİŞE ALMAYI UNUTABİLİRİM.
  • MUTLAKA SİTE LİNKİNİZİ YAZIN .

Hepsi bu kadar bugün itibari ile basın bültenini yayınlayabilirsiniz.
Bu etkinliğimiz 31,10,2010 tarihine kadar geçerlidir.
01,11,2010 tarihinde şanslı izleyicilerimiz buradan duyurulacaktır.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder