GRAFİKİT SİTESİYLE BİR KAMPANYADA BENDEN ;)




Grafikit sitemizde aradığınız tüm duvar ürünlerini,tabloları,stickerları ve benim popüler ürünlerimden biri olan dekoratif duvar aynalarını bulabilirsiniz.
Sitemizde okadar çok güzel modeller birbirinden ilginç çeşitler varki siteye bir girdiğinizde bir daha çıkamıyorsunuz.. Ayrıca kendi kampanyamıza geçmeden önce sitenin kendi kampanyasındanda bahsetmek istiyorum.Siteye üye olduğunuz anda 20TL hediye çekinin sahibi oluyorsunuz.Bu alışveriş çekinizi hiçbir alt alışveriş limiti olmadan direk kullanabiliyorsunuz.Güzel değilmi? Bence kaçırılmıycak bir fırsat..


Birkaç ürün resmini sizlerle tanıtmak istiyorum..




Şimdi gelelim bizim kampa
nyamıza; Kampanyamız sonunda 2 kişi 30TL'lik hediye çeki kazanıyor ve tabiki kargo ücretide firmamıza ait.Hediye çekinizle istediğiniz model ürünü siteye girip alabilirsiniz.Beni ve bloğumu böyle güzel bir kampanyaya layık gördüğü için Alpaslan Bey'e ve grafiti sitemize teşekkürlerimi sunuyorum.

Kampanya şartlarımıza gelecek olursak;


**
www.grafikit.com sitemize üye olmanız,ürünleri incelemeniz
**Kampanyamızı bloğunuzda yada face hesabınızda duyurup duyuru linkini buraya yazmanız


Tabiki herzamanki şartlarımdan izleyicim değilseniz izleyicim olmanız ;)


Kampanya şartlarımız bukadar.Kampanyamız 15 gün sürecek ve 30 Ekimde son bulacaktır.Kargo ücreti değerli firmamıza aittir.Hepinize bol şans ;)
http://pinarlabizbize.blogspot.com/2010/10/grafikit-sitesiyle-bir-kampanyada.html

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder