Bir Kutu Dolusu Hediye Veriyorum



Evet arkadaşlar bir kutu dolusu hediye veriyorum hatta kutuya sığdıramadım kitabı ayrı paketleyeceğim.
Baktım bütün bloglar hediye veriyor bende özendim hediye vermeyide çok severim hem izleyicilerimden şanslı 1 kişiye hediye vereyim hem izleyici sayım artsın hemde artan izleyici sayımla ben de firmalarla anlaşıp daha çok hediye vereyim dedim süremiz biraz uzun olacak ama bu kadar hediye de değer bence ;)

gelelim hediyelere:
1. Bendi marka rengarenk bir eşarp
2. Güzellik ukusuna yatarken kullanmanız için uyku maskesi
3. Oriflame güneş sonrası bakım losyonu
4.Yurtdışından Baza Galax Dor marka vücut kremi
5. Yurtdışından parfüm Crape Flower 100 ml
6.Yurtdışından StayCool deodorant
7.Yurtdışından Nancy Star Cherie Lipgloss
8.Trim marka cımbız
9. Polo Club oje vişne rengi no:4
10. Polo Club oje yavruağzı no:1
11. Polo Club allık pembe no:1
12. Polo Club far ikili fuşya+ pembe no:1
13. Oje sürerken için parmak ayırma süngeri
14.Avon saç bakım maskesi 250 ml
15.Avon saç rengini koruyucu krem 50 ml
16. Dore marka Soraya Roll-on
17. Dore marka Eveline nemlendirici ve matlaştırıcı krem 75 ml
18. Flormar marka altın rengi lipgloss no:102
19. Yeşil bozuk para çantası
20.Can yayınlarından Tepedeki Ev romanı
21. siyah dantel string
22.Resimdekinin kahverengisi boncuklu tüylü kendi tasarımım kolye
23. duman rengi Swaroski çiçek yüzük
Ve şartlarım
1. Klasik bir şart izleyicim olmanız
2. blogunuzda resimlerden en az biri ile kampanyamı duyurmanız blogunuz yoksa facebookta duyurmanız
(eğer ikisindede duyurursanız +1 çekiliş hakkı)
3. bu postun altına paylaşım linklerinizle ve mail adreslerinizle birlikte yorum bırakmak.
adsız yorumlar ve tekrar yazılan yorumlar sayılmayacak
çekilişi eski yöntemle yapıp kızıma çektireceğim resimlerle sonucu paylaşacağım
son katılım tarihi 15 Aralık
16 aralıkta kazananı açıklayıp 1 hafta içinde bana dönmezse bir hafta sonra yeniden çekiliş yapacağım
ve hediyelerimi sahibine 2-3 gün içinde yollayacağım
Kargo ücreti tabi ki bana ait adı üstünde hediye ;)
Bol hediyeli mutlu günler...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder