www.tekstilpasaji.com & Kampanyatakipcileriyiz ilk kampamız.

Uzun zamandır firma ile baglantıdaydık.Bazı aksaklıklar oluştu site tamamlandı.Ve artık kampanya zamanı dedik.
Gerçekten çok müthiş ürünleri mevcut ben hepsini çok begendim paypal hesabınız ile bile ödeme yapabiliyorsunuz. :) Buldan işlerini ilk gördügümde kaneviçe (eskiden annelerimiz çeyizlerimize yapardı) zannedip sormuştum.:)
Neyse gelelim firmamıza henüz çok yeni ve gelecegin EN'lerinden olacagını düşünüyorum.

Kampanyaya katılabilmek için gerekli şartlar;

1) www.tekstilpasaji.com sitesine üye olmak ve begendiginiz bir ürüne yorum yazmak.

2) http://www.facebook.com/tekstilpasaji?ref=ts&v=wall  na katılmak ve arkadaşlarınızı davet etmek.

3) http://twitter.com/tekstilpasaji adresini takip etmek.

4) Blogunuzda kampanyamızı paylaşmak ve bu işlemleri yerine getirdiginize dair bu postun altına bir Yorum bırakmak

Bu işlemleri yapanlar 29 Eylül 30 Ekim arasında yapılacak çekilişle aşağıdaki ürünlerden birini kazanma fırsatı yakalayacak.


1 adet Seccade(Buldan işi)

1 adet Kanaviçe İşli Monica Fiskos(Buldan işi)


1 adet Taç Kutulu Bambu Yüz Havlusu


Ayrıca sitemize 10 adet üye getiren ve bu üyelerden birinin sitemizden en az 1 defa herhangi bir ürün sipariş etmesini sağlayan kullanıcılarımızdan ilki aşağıdaki hediyelerden birini kazanacaktır.

1 adet İstikbal Dreamland Nevresim Takımı veya 

1 adet Taç Lisanslı Nevresim Seti Peluş Yastık Hediyeli

Herkese başarılar diliyorum....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder