mine.tozanlioglu

10 Ekim 2010 Pazar

Hediye Almak Gibisi Var mı ?


Cep telefonumda alışveriş yaptığım kozmetik firmasından bir mesaj, adınıza gelen orijinal ebatlarda hediyenizi alın diye. Gene şunu alırsanız bunu bu kadara alırsınız şeklinde bir kampanya daha heralde dedim, dayanamayıp gittim tabii : )Gerçekten de gelmiş Lancome’lar, orijinal boyunda olmasa bile hediye almak hoş tabii. Ama tam olarak müşteri memnuniyeti sağlanması için daha önce satın alınan ürünlere bakılmalı bence. Çünkü aldığım temizleme ürünü hassas ciltler için yani hediye edilen yüz temizleyicisini kullanamam ve hiçbir zaman siyah rimel ya da kalem almadım. Ne yazık ki evde de kullanan yok. On beş günden beri açıp bakmadım bile kutuya… O zaman gerçekten isteyen birine hediye etmeli dedim. Katılma koşulları sıtandart hediye kampanyası koşulları yani günlüğümü izleyecek ve günlüğünüzde kampanyadan bahsedeceksiniz. Kampanya Ekim2010 sonuna kadar. Umarım birilerini mutlu ederim. Güzel bir pazar dileklerimle…

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder